miércoles, 11 de febrero de 2015

"Tots tenim un projecte personal" l'experiència de l'Anna


Durant molts anys m’he estat capficant quin és el nostre paper i l’existència en aquest món irreal amb tota mena de comoditats i poc accessible per molta gent. Gràcies a tots aquests dubtes vaig voler marxar en una altra societat per comprendre-la i poder-la ensenyar, mostrar i ajudar en tot el que se’m demanés. 

Varen ser dos mesos i mig vivint i gaudint d’unes persones que portaré al meu cor tota la vida. Elles et donen més del que ofereixen, valors que molta gent hauria d’aprendre i que són de gran importància. La difícil adaptació dels primers dies va fer-me créixer i canviar ràpidament per ser més ambiciosa, forta i respectuosa cap a tots els problemes que havia d’anar afrontant en el dia a dia.

La meva valoració a la tornada i després d’unes setmanes de prendre consciència d’aquesta gran estància a l’Índia em fa veure que tots tenim un projecte personal. Alguns amb més dificultats i d’altres fàcils d’aconseguir. Ara bé, el que diferencia una persona no és el color de la pell o els diferents nivells socials, sinó aquella energia de voler canviar una realitat imposada.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moltes gràcies pel teu comentari. Aviat serà aprovat